استراتژی محلی SEO خود را بسازید
نوشته شده توسط : reza
 
برای اینکه در جستجوی محلی عملکرد خوبی داشته باشید ، باید استراتژی SEO خود را برای در نظر گرفتن برخی از عوامل رتبه بندی محلی تنظیم کنید.
1. تحقیقات محلی کلمات کلیدی SEO را انجام دهید
 
تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو محلی معمولاً ساده تر و ساده تر از تحقیقات کلمات کلیدی غیر محلی است. در حالی که برخی از مکان ها و شهرها از رقابتی بیشتر از مناطق دیگر هستند ، به طور کلی یک کلمه رقابتی برای کلمات کلیدی محلی بسیار کوچکتر است نسبت به کلمات کلیدی که محدود به جغرافیا نیستند.
 
اگرچه معمولاً لازم نیست که با یک تطبیق دقیق با یک کلمه کلیدی مانند "حسابدار نزدیک من" زحمت بکشید. به این دلیل که Google می تواند مکان کاربر را برای "نزدیک من" تعویض کند. در عوض ، لیست بذر خود را بر روی مکان های واقعی متمرکز کنید.
 
2. یک تحلیل رقابتی انجام دهید
 
برای انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی ، وب سایت های رقبا را در ابزاری مانند SEMRush ، Spyfu یا Ahrefs وارد کنید تا ببینید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند. خواهید دید که رقیب شما بیش از س theالات اصلی "[محصول یا خدمات] در [منطقه خدمات]" رتبه بندی می کند. با استفاده از این یافته ها لیستی از کلمات کلیدی دم بلند را ایجاد کنید که سایت شما می تواند با محتوای اضافی هدف قرار دهد.
 
نتایج Google My Business خود را با استفاده از ابزاری مانند BrightLocal در مقایسه با رقبای محلی مقایسه کنید تا دید دقیق از عملکرد محلی خود در مناطقی مانند نقل قول ها ، نظرات و غیره داشته باشید.
 
سپس نگاهی به مشخصات بک لینک رقبای محلی خود بیندازید. به منابع محلی ، رسانه ها و وبلاگهایی که ذکر شده اند توجه کنید. این فرصت ها را به لیست اهداف خود برای ایجاد پیوند اضافه کنید.
 
3. برای Google برای کسب و کار من بهینه شوید
 
همانطور که انتظار دارید ، لیست های Google برای کسب و کار من نقش زیادی در جستجوی محلی دارند. Google برای کسب و کار من به موتورهای جستجو کمک می کند تا قانونی بودن شرکت شما را تأیید کنند تا بتوانند از ارائه نتایج جستجوی ناخواسته به مخاطبان جستجوی محلی خود جلوگیری کنند. هنگامی که نمایه خود را در این سیستم عامل ادعا می کنید و بهینه می کنید ، به احتمال زیاد در نتایج جستجوی محلی ، از جمله Google Maps و بسته محلی موردعلاقه ، نشان داده می شوید.
 
4. برای Bing Places ، Google Maps و Apple Maps بهینه شوید
 
با SEO غیر محلی ، به طور کلی می توانیم فرض کنیم که آنچه در Google رتبه بندی می کند ، در Bing نیز رتبه بندی می شود و از Google به عنوان استاندارد طلایی استفاده می کند. این مورد در مورد SEO محلی کاملاً صدق نمی کند ، جایی که لیست های محلی به شدت تحت تأثیر فهرست های مکانی جداگانه هر موتور جستجو (Google My Business و Bing Places) قرار دارند. بنابراین ، نمایه Bing Places خود را ادعا کرده و بهینه کنید تا تمام ترافیک جستجوی محلی خود را در Bing ثبت کند.
 
بهینه سازی برای Google Maps تا حد زیادی اطمینان از دقیق بودن شما در GMB را فراهم می کند.
 
5. نقل قول های خود را ممیزی و بهینه کنید
 
سیگنال های استنادی یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی در صفحات محلی نتایج موتور جستجو هستند. نقل قول ها اشاره های آنلاین شرکت شما هستند که شامل نام ، آدرس و شماره تلفن یا NAP کسب و کار شما هستند. Yelp ، Angie’s List ، نمایه فیس بوک شرکت شما و دایرکتوری های تجاری محلی همگی نمونه هایی از وب سایت هایی هستند که دارای استناد محلی هستند.
 
اگر بیش از یک نام تجاری دارید ، حتماً آنها را ادغام کنید. این به مشتریان بالقوه و همچنین موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.
 
6. بهبود SEO محلی در صفحه
 
مسلح به تحقیقات کلمات کلیدی محلی خود ، محتوای داخل وب سایت خود را بهینه کنید. شما بسیاری از بهترین روشهای مشابه سایر تلاشهای خود را برای جستجوگرها مانند بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا اعمال خواهید کرد. با این وجود ، چندین نکته محلی در زمینه SEO وجود دارد که فراتر از این ، مانند داشتن Google My Business (صفحه GMB). برای بررسی بهترین روشها ، از چک لیست پیشرفته SEO یا راهنمای پیشرفته بهینه سازی صفحه ما مطلع شوید!
 
صفحه اصلی خود را بهینه کنید
 
به احتمال زیاد صفحه اصلی خود را برای کلمات کلیدی محلی بهینه نمی کنید. درعوض ، بر روی کلمات کلیدی مورد استفاده در کل پایگاه مشتری خود تمرکز کنید. صفحه اصلی خود را برای بالاترین فرصت یافتن کلمات کلیدی بهینه کنید که در گسترده ترین سطح به بازار شما خدمت می کنند.
 
سپس ، داده های متا ، H1 و محتوای درون صفحه خود را برای آن کلمات کلیدی صفحه اصلی بهینه کنید.
 
اگر کسب و کار شما بسیار وابسته به نمایش مکان های فردی شما در اوایل صفحه اصلی خود مانند هتل است (در مقابل یک شرکت خدمات مالی مانند شواب که صفحه اصلی آن روی خدمات و محصولاتش متمرکز است) ، ممکن است به اضافه کردن ابزاری به خانه خود فکر کنید. صفحه ای که به کاربران امکان می دهد براساس مکان جستجو کنند.
صفحات محلی خود را بهینه کنید
 
صفحه فرود محلی را برای هر مکان تنظیم کنید. هر صفحه را برای مجموعه کلمات کلیدی محلی خود بهینه کنید و اطلاعات NAP را به محتوا اضافه کنید.
 
برای شناسایی صفحاتی که هر مکان را منحصر به فرد می کند ، برای هر صفحه وب محتوای هدفمند جغرافیایی بنویسید. داستانهای موفقیت مشتریان محلی را بخاطر داشته باشید و یا نظرات مثبت را برجسته کنید. دستورالعمل های حمل و نقل و پارک و سایر جزئیات خاص مکان را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه فرود محلی تا حد امکان منحصر به فرد و مفید است.
 
نشانه گذاری طرح را اضافه کنید
 
Schema markup نوعی داده ساخت یافته است که به وب سایت خود اضافه می کنید و به موتورهای جستجو کمک می کند تا نتایج جستجوی آموزنده تری را نشان دهند. برای مکانهای فیزیکی شما ، انواع مختلفی از علامت گذاری مکان وجود دارد که می توانید برای نمایش ساعتها ، جزئیات مکان و موارد دیگر در SERP استفاده کنید. به راهنمای نشانه گذاری داده های ساختاری Google بروید ، روی کادر نوشتن مشاغل محلی کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. NAP خود را نیز در اینجا ثابت نگه دارید.
پیوند داخلی را بهبود ببخشید
 
آیا می خواهید بدانید که چگونه SEO خود را بهبود ببخشید؟ بر قابلیت خزیدنی تمرکز کرده و با استفاده از پیوندهای داخلی معماری سایت دوستانه سئو ایجاد کنید. در هر صفحه از سایت خود ، به دنبال فرصت هایی باشید تا به طور طبیعی به سایر صفحات محتوای خود پیوند دهید.
 
عناصر ناوبری مانند منوی خود را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که ناوبری روان و منطقی است و صفحات دارای اولویت نیز در آن گنجانده شده اند. برای افزودن پیوندهای ناوبری دقیق تر از منوی اصلی خود ، از پاورقی وب سایت خود استفاده کنید. پاورقی شما مکانی عالی برای پیوند دادن به محبوب ترین مکانهای آجر و ملات شماست.
7. بهترین روش های SEO محلی برای ایجاد لینک
 
پیوندهای ورودی از وب سایت های شخص ثالث یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی برای سئو محلی است. در حالی که لیست های استنادی محلی شما را بر روی نقشه قرار می دهد (به معنای واقعی کلمه) ، اما به عنوان یک استراتژی کامل لینک دهی کافی نیست. در اینجا چند روش برای ایجاد پیوند توسط وب سایت های محلی آورده شده است:
 
    با وبلاگ نویسان و ناشران محلی ارتباط برقرار کنید و با محتوای قابل اخبار ارتباط برقرار کنید.
    در مورد اتفاقات اخبار در سطح گسترده تر ، زاویه دید جدید یا نظر کارشناسی ارائه دهید. در مورد نحوه استفاده از تمام اطلاعاتی که در اختیار دارید خلاق باشید! به عنوان مثال ، یک بانک ملی می تواند روند رهن یک شهر خاص را با بقیه کشور مقایسه کند - و سپس همین کار را برای چندین شهر انجام دهد تا در انتشارات محلی منتشر شود.
    رویدادهایی را پرتاب کنید که طعم محلی را به خود جلب کرده و به جامعه باز می گرداند. یا از وقایع جامعه محلی حمایت مالی کنید.
    به اتاق های بازرگانی محلی ، انجمن های تجاری و سایر گروه های جامعه بپیوندید و فرصت ها را برای فهرست شدن در منابع محلی جستجو کنید.
    یک صندوق بورس تحصیلی راه اندازی کنید و بورس تحصیلی ذکر شده در وب سایت های .edu و سایر منابع مالی یا آموزشی را دریافت کنید. با هر مدرسه محلی ارتباط برقرار کنید.
    مقالات رهبری فکری و چگونگی مخاطبان محلی خود را بنویسید.
 
8- استراتژی محتوای محلی را تدوین کنید
 
وبلاگهای محلی ایجاد کنید یا به جای آن ، محتوای خاص جغرافیایی را در وبلاگ اصلی خود بگنجانید. مرتباً وبلاگ نویسی کنید و سایر مطالب محلی را اضافه کنید تا رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی دم بلند افزایش دهید و ارتباط خود را در هر مکان تقویت کنید. درباره اخبار و رویدادهای محلی و صنعتی بنویسید. منابعی برای مخاطبان محلی خود ایجاد کنید. یک راهنمای بازدید کننده یا یک راهنمای محلی "بهترین ها" یا یک تقویم محلی بسازید و استراتژی محتوای خود را به یک دارایی لینک ساز تبدیل کنید. هدف ارائه ارزش واقعی برای هر مخاطب محلی است.
 
9. بررسی کنید
 
بررسی های آنلاین یک سیگنال اعتماد مهم برای گوگل است و بسته به صنعت شما ، در رتبه بندی شما در موتورهای جستجوی عمودی مانند Trustpilot ، Yelp ، Trivago ، Glassdoor ، Priceline و سایر موارد بسیار تأثیرگذار است. ممکن است نتوانید کنترل کنید که کدام مرورها در SERP نمایش داده می شوند - نمی توانید فقط یک بررسی بد را "خاموش" کنید تا جستجوگران نتوانند آن را ببینند. اما شما می توانید روایت را کنترل کرده و دید جامع تری را در سطح SEO ارائه دهید تا از خوش صدای ترین مشتریان خوشحال خود اطمینان حاصل کنید.
 
مانند اکثر مشاغل ، شما احتمالاً تعداد زیادی مشتری خوشحال و تعداد بسیار کمتری از مشتریان ناراضی دارید. هنگامی که صدای مشتریان خوشحال را تحریک می کنید ، تأثیر هرگونه بررسی منفی را که ظاهر می شود ، کوتاهی می کنید ، و گاهی اوقات آنها را به طور کامل از چند صفحه اول SERP ها بیرون می کشید.
 
10. آن را مقیاس پذیر کنید
 
وقتی تجارت شما ملی (یا جهانی) باشد و مکان های زیادی داشته باشد ، مقیاس پذیر بودن برای شما دشوار است. در جایی که می توانید ، کارمندان منطقه را با درخواست و مدیریت بازبینی و گزارش هرگونه تغییر در مشاغل (به عنوان مثال ساعات فروشگاه و غیره) موظف کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که جهت اطمینان از ثابت ماندن اطلاعات جهت کافی (سایت های خاص بررسی و غیره) را ارائه داده اید.
 
یک راه برای اطمینان از اینکه استراتژی شما مقیاس پذیر است؟ ابزارهای محلی جستجوگرها.
ابزارهای محلی جستجوگرها
 
با توجه به خسته کننده بودن استناد سازی و / یا بهینه سازی مکانهای مختلف (به خصوص اگر صدها یا هزاران مکان داشته باشید) ، ابزارهای اتوماسیون یک امر ضروری است. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین ابزارها برای سئو محلی وجود دارد.
BrightLocal
 
BrightLocal که به طور خاص برای نیازهای بازاریابی محلی ساخته شده است ، ابزاری جامع تر از بسیاری از رقبا است. این پلتفرم با قابلیت های چند محلی ، به شما امکان می دهد به سرعت نقل قول های محلی را به روز کنید ، بررسی ها را کنترل کنید و رقبای خود را ارزیابی کنید.
BrightLocal’s Local RankFlux
 
BrightLocal’s Local RankFlux ابزاری رایگان است که نوسانات الگوریتم جستجوی محلی Google را کنترل می کند. این یک ابزار مفید برای بررسی اینکه آیا تغییر ناگهانی در ترافیک یا رفتار در سایت خود تجربه می کنید است.
 
Moz محلی
 
Moz Local کسب و کار شما را در Google و Facebook تأیید می کند و اطلاعات NAP شما را در سایت های دیگر نقل قول توزیع می کند. آنها در درجه اول روی گوگل و فیس بوک تمرکز می کنند و مدیریت بررسی بی درنگ را برای هر دو سیستم عامل ارائه می دهند.
استنادات محلی Whitespark
 
مانند BrightLocal ، Whitespark روند افزودن و به روزرسانی استنادات محلی را به تمام سیستم عامل های اصلی لیست خودکار می کند. همچنین به شما امکان می دهد مرورها را در هر پلت فرم به سرعت و به موقع مدیریت کنید.
بعدی
 
علاوه بر ایجاد استنادات محلی ، Yext به وب سایت های محلی کمک می کند تا برای نمودار دانش Google بهینه شوند و به شما امکان می دهد به سرعت صفحات فرود بهینه شده و مبتنی بر مکان را ایجاد کنید.
GeoRanker
 
GeoRanker’s SERP scraper به مشاغل محلی اجازه می دهد تا به سرعت داده ها را برای تحقیقات کلمات کلیدی و رقبا استخراج کنند. آنها همچنین ردیابی جستجوی محلی ، داده جستجوی گفتاری صوتی را ردیابی می کنند و تبلیغات محلی شما را مورد بازرسی قرار می دهند.



:: موضوعات مرتبط: دیجی بلاگ , ,
:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: